dimarts, 14 de juny del 2011

Diari d’un indignat (2)

Estimat diari,

Que cabrón l’Iker!! Al tornar de Palamós de fer vela, entre que el tio estava molt moreno i que al DIR s’ha agafat entrenadora personal i marca un munt d’abdominals, va decidir anar a veure si lligava a una altra acampada. Total, que va decidir anar a Madrid al Campamento Sol, que havia estat xatejant amb una anarco-punk que li molava el seu piercing del mugró dret. Es veu que s’havien conegut fent surf al País Basc, que els pares de la noia tenen una torre a Zumaia.

Per la meva banda, vaig fer cas al papà i la mamà, i estava centrat i decidit a ser una persona de profit. Aquestes dues setmanes he estat d’exàmens a la Facultat, estic acabant el segon curs d’Administració i Direcció d’Empreses. No diré on estudio, perquè es privada i al diari no faig publicitat, però té nom d’escriptor mallorquí, de cognom Llull. És que de la pública em van fer fora. Molt omplir-se la boca, i no van respectar el meu ritme biològic i d’experimentació, no es pot estar repetint primer als 30 em van dir... Colla de fatxes!

Aquest dies la gent està molt preocupada per la Facultat! Segons m’expliquen, resulta que uns senyors diuen que Grècia no tornarà uns diners que els hi han deixat i això és molt greu. Es veu que no paren de deixar-los diners, que no és el primer cop. Resulta també, que l’estat vol nacionalizar i intervenir, Unnim i Catalunya Caixa (això m’ho ha apuntat l’Enric en un paper, sinó es supercomplicat de recordar!), i això tampoc es bo. Diuen que tampoc es bo estar a l’atur molt temps.

Jo ho veig amb l’Iker. Ja fa anys que va deixar de treballar i estudiar per experimentar i buscar un lloc al món. Però només demana diners als seus papàs per fer surf, vela i viatjar. I sempre s’està comprant bambes de 150€.

Ja no m’ho puc aguantar més, estimat diari!! La notícia del dia és que a l’Iker li ha tocat la Rifaaa!!! Es veu que a Madrid va omplir una butlleta de la Primitiva i li ha tocat!! Sempre té una flor al cul l’Iker!! Es veu que al principi estava super content però va passar molta por!

Em va explicar que pel Campamento Sol va córrer el rumor que a l’Iker li havia tocat la rifa i que li anaven a donar 1,3 milions d’euros!!! Llavors tothom li va demanar que ho repartís, que així podrien resoldre molts dels problemes de la societat! Alguns van proposar que podrien fer unes granges col•lectives imitant un model URSS, altres van dir que calia invertir en R+D+I, i altres van proposar atracar-lo com a qualsevol porc capitalista i feixista.

L’Iker els va dir que no era un capitalista ni un feixista, que ell era guay i punt. Als periodistes els va dir que amb els diners muntaria una empresa i donaria feina als aturats. Però és que l’Iker no sabia el que era un milió d’euros! El papà m’ho va explicar!! Amb un milió d’euros pots fer moltes coses!!

Per començar s’ha fet un tatuatge a l’esquena! I s’ha comprat una taula de surf nova de trinca! Ha reservat un viatge a Hawai per la setmana vinent amb la monitora de surf del DIR, i també m’ha convidat i em paga el viatge! Es tan bon col•lega!

I el millor de tot és que encara li queden diners! Però es veu que ara ha d’anar a portar-los a Andorra, perquè m’ha explicat que els cabrons de l’estat li volen fotre a impostos! I repartir-ho entre la gent que no treballa, i subvencions i peonades, i pagar ortodòncies als nens d’Extremadura i canvis de sexe a Andalucia. I no se quantes coses més m’ha explicat que ara no recordo!

Des de que té diners l’Iker parla diferent. Es veu que la gent ha de guanyar-se la vida i deixar de ser uns paràsits del sistema, que ell es dedica a crear riquesa i que l’estan sagnant a impostos.

Així estimat diari, marxo a surfejar! Primer he de passar per la Caixa, que l’Iker m’ha dit que no hi deixi un euro que quan tornem haurà petat tot i no se que diu de revoltes al carrer, corralitos i de comprar-nos una escopeta....

Ah!! Ja m’he fet el piercing al mugró!! Aviat seré com l’Iker!!

Font:

http://www.eldiari.cat/gent-oci/2011/06/13/jove-indignat-madrid-guanya-13-milions-primitiva/19589.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada